- osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu:
- poniedziałek – czwartek w godz. 8:00 – 16:00
- piątek w godz. 7:00 – 9:00 - telefonicznie pod numerem:
- tel. 22 511 95 00 - zgłoszenia pisemne należy kierować na adres:
CXXXVII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Roberta Schumana w Warszawie ul. Olgierda 35/41, 03-536 Warszawa - drogą elektroniczną na adres:
sekretariat.lo137@eduwarszawa.pl - przez ePUAP
- przez eDoręczenia
CXXXVII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. R. Schumana w Warszawie udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji, zbiorów oraz archiwum zakładowego na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L z dn. 4 maja 2016 r. z późn. zm. dalej jako RODO).
Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronach Biuletynu Informacji Publicznej CXXXVII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. R. Schumana, m.st. Warszawy zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej są udostępniane na pisemny wniosek. Wniosek w formie pisemnej należy składać w siedzibie szkoły lub przesłać na adres szkoły.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń